Amazon Marketplace

Hvorfor bestille Amazon Marketplace?

Amazons Marketplace er en profitable kanal for mange virksomheder. Amazon sælger dine produkter for dig og opkræver et beløb per salg. Så salget foregår på Amazon og ikke i din butik.  Amazon opkræver ikke pris per klik (som de fleste shopping kanaler gør), men får en kommission for hver produkt de sælger.
Amazon sender ordre-informationen til virksomheden, og virksomheden sender herefter de produkter der er solgt af Amazon, medmindre han bruger Fulfilment by Amazon (FBA). DataFeedWatch kan synkronisere ordrer mellem Amazon og din butik.
Læs mere om Hvordan du lister dine produkter på Amazon
Læs mere om Fordele & ulemper ved at sælge på Amazon
Læs mere om Order Management i Shopify og Magento

 

Hvad er Amazon Marketplace Add-on?

Amazon Marketplace Add-on giver dig muligheden for at oprette data feed for Amazon Marketplace, akkurat som du allerede gør for Google og andre kanaler. DataFeedWatch indsender dit feed til Amazon gennem deres API. Feed-indsendelse er automatiseret for at sikre, at dine produktkataloger altid er nøjagtige og opdaterede.
Der er adskillige forskellige feed skabeloner, der hver har deres formål. Hver af dem med forskellige krav.
Hos DataFeedWatch kan du let udfylde hver skabelon med data fra din virksomhed. Når først dine produkter er indsendt og bekræftet hos os, vil  DataFeedWatch auto-opdatere dem hver dag.
Skulle der være problemer med en af disse autoopdateringer, så får du en email notifikation med en fuld handlingsrapport.
Hvis du allerede bruger Amazon Marketplace, vil du blive glad for at høre at vi også har gjort det muligt at importere ASIN numre fra Amazon til vores system. Den simple betjening gør, at opdateringer af produkter er blevet så meget lettere og problemfrit.
Lær mere om at administrere Amazon Marketplace i DataFeedWatch

 

Order Management

Order Management giver virksomheder muligheden for at synkronisere deres Amazon ordrer med deres egen butik. Alle de produkter, der bliver solgt på Amazon, bliver løbende opdateret i webshoppen, så antallet af enheder, der er tilgængelige i din butik, altid er opdateret. Det sikrer at virksomheder aldrig annoncerer for produkter, der er udsolgt og dermed spilder penge på klik, der ikke konverterer. Det sparer også virksomheden tid, siden den ikke længere skal opdaterer sin butik manuelt når en vare er solgt på Amazon. Og derudover kan virksomheder downloade alle ordre-data direkte fra DataFeedWatch.
Automatic Order Management er tilgængelig for virksomheder på Shopify og Magento. Alle andre virksomheder kan downloade deres ordrer som en csv og importere den i deres butik.