DataFeedWatch-Analytics viser dig alle dine kliks, konverteringer og indtægt for hvert enkelt produkt. Du kan let spotte hvilke produkter, der ikke sælger, og heraf fjerne dem med et enkelt klik. Dette vil let øge dine kampagners præstation.
Du håndterer dine CPC-kampagner ved hjælp af underkategorier, brand eller en kombination af disse, enten pga.
a) At håndtere hvert enkelt produkt individuelt ville tage for lang tid;
b) De fleste kanaler forsyner dig ikke med nok data omkring de enkle produkter. Med DFW-Analytics fortsætter du med den generelle kampagne optimering, men føjer blot endnu en faktor til optimeringsprocessen:
Du kan let identificere dine bedst præsterende produkter med samme metode Hvis du ved hvilke produkter, der klarer sig bedst, kan du begynde at forbedre og øge kvaliteten af disse slags produkter osv.
Du kan gennemse og vurdere alle dine produkter, fra alle dine kanaler, på en enkel side. Denne metode er langt mere tidssparende og simpel end at skulle logge ind på hver enkel kanal.
Du kan se hvordan hvert enkelt produkt, fra hver enkel kanal, har klaret sig. Dette er smart, da nogle produkter klarer sig godt på kanal A, men mindre godt på kanal B, og omvendt.
DFW Analytics er GRATIS. Gratis. $0 om måneden per butik. Takket være teamet bag DataFeedWatch. Gør god brug af det, og nyd det!
Simpelt: Vi tilføjer en trackingkode til dine produkt-URLs. Dette gør os i stand til at tracke data fra hvert enkelt produkt (og for hver enkel kanal). Herefter downloader vi dine Google Analytics-data og fremviser al relevant data, fra hvert produkt, i en super simpel oversigt.
Simpelt: Du skal blot klikke på ''Installér'' på Analytics-siden.
DFW-Analytics-Channels-page Herefter bliver du spurgt om at logge ind på din Google Analytics-konto, for at give adgang til DataFeedWatch og vælge den rette profil. Det var det! Vær opmærksom på, at trackingkoden bliver tilføjet øjeblikkeligt. Det vil tage mellem 24-48 timer før, at du kan se dine første resultater. Og det vil tage omtrent en måned før, at du har indsamlet 30-dages værd af produktdata. Så begynd lige nu!
JA, omkostningsdata er et ekstra modul, som vi på nuværende tidspunkt kun tilbyder et begrænset antal af vores betabrugere. Ping os, hvis du ønsker at få denne funktion tilføjet, før vi officielt udgiver den.
Ingenting. Det forbliver, som den er. Om din egne UTM-koder allerede var i brug i source feeden eller om du tilføjede dem i DFW, så er vores Analytics-trackingkode blevet tilføjet. Svaret er, at den ligger bag din.
Ja. Det er korrekt. Vi gør brug af dataen fra din egen Google Analytics-konto. Og selvom AdWords og Analytics begge stammer fra Google, tracker de dog stadig på forskellige måder. Lad mig komme med et par eksempler:
Nogle besøg bliver måske tilskrevet til 'All Products target'' i AdWords, men til det 'Specific product ad' i Analytics.
Hvis folk klikker på en PLA, hvorefter de bogmærker siden og vender tilbage til den, dagen efter, tæller det som 2 besøg i Analytics - men kun 1 besøg i AdWords.
Analytics tilskriver en konvertering til Adwords, hvis AdWords forsynede det sidste klik - AdWords tilskriver alle konverteringer til AdWords, hvis blot en reklame blev klikket på, på et eller andet tidspunkt.
AdWords og Analytics har forskellige cookie-tider
DataFeedWatch er en data feed management software, der gør det muligt for diverse onlinehandlere på Magento, Shopify, Volusion, 3Dcart, BigCommerce, WooCommerce, OpenCart, VerrsaCommerce og et utal af andre shopping carts, at optimere deres produktdatafeeds til Google og tusindvis af andre Shopping Channels i 50 forskellige lande. Den mest intuitive og nemme data feed management- og optimeringsværktøj på markedet. Tilgængelig live-demo og gratis prøveperiode.